CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Promise to be with each other,

Listen to this,

Tick tock Tick Tock ..


Get your own Digital Clock

Ahad, 15 Februari 2009


Yeaaa haha updaate pkul 10.20p.m bru abish btpun ama byshyg quhh ahaha phewww awal2 yeaa I feel so depressed la sal ea na layan upanya ea sibuk sharian ish30x cian my by.. I gone to sleep like pkul 8lbih kali then suddenly i woke and feel like mcm kan check my lappy then2 hohoho ada txt's ea tgalkn hehe he explains everything aaahh~ so cute of him huhu then2 rsa na tahan g i call him straight away hehehe rsa lega ehh lpas dgar suaranya ahh 0:) and rsa smgat blik lpas he said "I love u huny" ahh sweet ehh astee aqu dtg cha penyakit qu melayang2 ahaha my mood tyme anie *terabang2* ahhaha 0:) Love him always ee ;D Nyte everyone weeeee~ *terabang2*

0 ulasan: